loading...
بزرگترین مرجع فیلم . آهنگ . بازی .نرم افزار . و....
مرجع بازدید : 15 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

آهنگ احسان تهرانچی با نام شرط بستم

ترانه / آهنگ و تنظیم: احسان تهرانچی

 

 

ehsan%20tehranchi%20-%20shart%20bastam%20%5b128%5d.jpg

 

متن آهنگ احسان تهرانچی با نام شرط بستم

میگم با تو حسم خوبه پس بمون هر جا تو بری از همون جا  رد میشم

عشقم با من بمون من تو رو می خوام

از طرز نگات که دلم گیره

از تن صدات که دلم میره

کار خنده هات من چشام سیره

اما تو یه فرقی داری

شرط بستم با همه که دلت با منه

فکرت پیشمه چشمات باید

شرط بستم دلت عاشقه نشونم بده چشمات باید(دو بار)

تگ دوم آهنگ احسان تهرانچی با نام شرط بستم

تو چشمات دیونست موجت خوبه

همیشه عطرت با من می مونه

با من می خندی آروم می گیرم

وقتی دستات و با عشق می گیرم

از طرز نگات که دلم.گیره

از تن صدات که دلم میره

کار خنده هات من چشام سیره

اما تو یه فرقی داری

شرط بستم با همه که دلت با منه

فکرت پیشمه چشمات باید

شرط بستم دلت عاشقه نشونم بده چشمات باید(دو بار)

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 26
  • بازدید سال : 54
  • بازدید کلی : 673