loading...
بزرگترین مرجع فیلم . آهنگ . بازی .نرم افزار . و....
مرجع بازدید : 16 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

آهنگ ایمان ابراهیمی به نام عکسای رو دیوار

ترانه: رویا شکیب / آهنگساز: سعید مدرس / تنظیم: علی حسین زاده

 

iman%20ebrahimi%20-%20aksaye%20roo%20divar%20%28128%29.jpg

 

متن آهنگ ایمان ابراهیمی به نام عکسای رو دیوار

شبیه عکسای روی دیوار به رنگ خاطره می مونم

که محو میشم و کم میشم من این حقیقت رو می دونم

چقدر میشه تحمل کرد روزایی رو که دل گیره

که داره روز به روز از من از عشق فاصله می گیره

چقدر سخته که می بینم به گریه های من عادت کرد

پر از بهانه های رفتن شد دل و خونه غربت کرد

چقدر سخته که می بینم به گریه های من عادت کرد

پر از بهانه های رفتن شد دل و خونه غربت کرد

تگ دوم آهنگ ایمان ابراهیمی به نام عکسای رو دیوار

هنوز خوابه نمی دونه که صبح می رم از این خونه

این عشق گرم و می بخشم به قلبی که زمستونه

چقدر میشه تحمل کرد روزایی رو که دلگیره

که داره روز به روز از من از عشق فاصله.می گیره

چقدر سخته که می بینم به گریه های من عادت کرد

پر از بهانه های رفتن شد دل و خونه غربت کرد

چقدر سخته که می بینم به گریه های من عادت کرد

پر از بهانه های رفتن شد دل و خونه غربت کرد


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 50
  • بازدید کلی : 669