loading...
بزرگترین مرجع فیلم . آهنگ . بازی .نرم افزار . و....
مرجع بازدید : 11 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

آهنگ علیرضا روزگار به نام وقتهای خالی

تنظیم و میکس و مستر: مصطفی روزگار / ترانه : محمد اسلامی و مهسان آسمانی

 

alireza%20roozegar%20-%20vaght%20haye%20khali%20%5b128%5d.jpg

 

متن آهنگ علیرضا روزگار به نام وقتهای خالی

من و واسه وقت های خالیت می خوای

واسه این که وقتت فقط بگذره

خودم این و می دونم این موقع ها

صدام می زنی حوصلت سر نره

بهم میگی مشتاق دیدارمی

ولی مشقله داری وقتت پره

میگی مثل یه دوست , دوست دارم

از این جمله حالم بهم می خوره

نمی دونم شاید خواستی بگی مغرور تری از من

دارم حس تو می فهمم که بیزاری ازم قطعا

عذاب این همه دوری رو من خیلی اثر کرده

روزای خوبای دوست داشتن خدایا کاش برگرده

تگ دوم آهنگ علیرضا روزگار به نام وقتهای خالی

تویی که حواست به کارات نیست

فقط داری حرفای خوب میزنی

میگی موندنی هستی اما فقط

تا وقتی سرت خلوته با منی

نمی خوام باهات لج کنم.بی دلیل

همین ارتباط و خرابش کنم

ولی من غرورم نمیذاره از

کسی که نمی مونه خواهش کنم

نمی دونم شاید خواستی  بگی مغرور تری از من

دارم حس تو می فهمم که بیزاری ازم قطعا

عذاب این همه دوری رو من خیلی اثر کرده

روزای خوبای دوست داشتن خدایا کاش برگرده


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 60
  • بازدید کلی : 679